سه‌شنبه 19 آذر 1398   09:42:53

امكانات صفحه
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • تعيين صفحه پيش فرض مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
  • آمار بازدید
    تعداد بازدید از سایت: 24026320
    تعداد بازدید این صفحه: 357745
    در امروز: 12647

نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
1398/3/21 سه‌شنبه
چهارمين جلسه شورای معاونین با حضور شهردار کرج در سازمان ساماندهی مشاغل شهری برگزار شد
چهارمین جلسه شورای معاونین در سال 98 با حضور شهردار کرج در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، برگزار شد.



چهارمین جلسه شورای معاونین در سال 98 با حضور شهردار کرج در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، برگزار شد.

این جلسه با بیان برنامه ها و مشکلات معاونت ها و سازمان طبق دستور جلسه آغاز شد.

در ادامه این نشست نیز عباس وحیدی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، به بیان گزارش مبسوطی از عملکرد واحدهای مختلف سازمان در قالب پاورپوینت و کلیپی در خصوص گزارش عملکرد سازمان به حاضرین در جلسه اقدام نمود.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه جمع آوری دکه های غیر مجاز از وظایف ذاتی مناطق شهرداری کرج می باشد، افزود: در این راستا، این سازمان اقدام به جمع آوری 8 دکه غیر مجاز در سطح شهر کرج نموده است و می طلبد که مابقی دکه های غیر مجازی که در سطح شهر وجود دارد نیز توسط مناطق شناسایی و نسبت به جمع آوری آنها اقدام نمایند.

وی در ادامه به ارائه پیشنهادات، برنامه های آتی و در دست اقدام سازمان اشاره و تاکید کرد: از جمله برنامه هایی که در دستور کار این سازمان وجود دارد؛ ایجاد دو بازارروز در مناطق 7 و 4 شهرداری کرج می باشد که با پیگیری های بعمل آمده زمینها جهت بهره  برداری بازار روزها به این سازمان تخصیص یافته است، همچنین پیش بینی احداث سردخانه به ظرفیت 1000تن بالای صفر و 100 تن زیر صفر نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

این مسئول تاکید کرد: این سازمان در حوزه مالی اقدام به انعقاد قرارداد جهت ایجاد درآمد پایدار از طریق طرح جامع پرداخت الکترونیک PSP نموده است که این امر برای نخستین بار در استان البرز کلید خورده است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری جهت بازگشایی مجدد بازار روز صدف و راه اندازی طبقه دوم بازار روز ماهان و مذاکره با افراد و شرکتهای مختلف جهت بهره برداری سریع تر از محل فوق با حمایت شهردار محترم کرج از دیگر اقدامات این سازمان می باشد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در ادامه به پیگیری جهت تخصیص زمین مناسب در چند نقطه شهر اشاره کرد و گفت: در این خصوص مقرر گردیده است در چند نقطه شهر با ابعاد (حدود 5 هزار متر مربع) زمین جهت عرضه دام زنده اختصاص یابد که در این راستا نیز و هماهنگی با دستگاههایی همچون جهادکشاورزی، دامپزشکی و سایر نهادهای مرتبط، برای نخستین بار در سطح کلانشهر کرج صورت پذیرفته است.

وی در بحث کیوسکهای سطح شهر به پیگیری طراحی مربوط به یکسان سازی سازه کیوسکهای سطح شهر و طرح موضوع در کمیته تثبیت شهرداری و بهره مندی از ظرفیتهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: در فاز اجرایی این طرح مقرر گردید از ظرفیت پارک علم و فن آوری استان البرز و شرکتهای دانش بنیان تحت نظر به عنوان سرمایه گذار استفاده گردد.

وحیدی در خصوص انتقال صنوف مزاحم از سطح شهر نیز تاکید کرد: در این راستا می طلبد که بستر مناسب جهت انتقال صنوف مزاحم سطح شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج بوجود آید.

وی با اشاره به حساسیت موضوع در بحث میدان میوه و تره بار مرکزی خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز پیگیری های لازم جهت تخصیص زمین مناسب به منظور انتقال و راه اندازی میدان بار مرکزی جدید و همچنین پیگیری های لازم را در خصوص احداث گیتهای مکانیزه جهت اخذ بهای خدمات در ورودی میدان بزرگ میوه و تره بار مرکزی کرج برابر مصوبه شورای محترم اسلامی شهر کرج را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

در پایان این جلسه رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، از حمایت های شهردار محترم کرج از سازمان و رهنمودهای کارگشای ایشان در جهت پیشبرد اهداف سازمان تقدیر و تشکر کرد.
 






كلمات كليدي : سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج , چهارمين جلسه شورای معاونین , ایجاد دو بازارروز در مناطق 7 و 4 شهرداری کرج , عباس وحيدي

تعداد بازديد اين صفحه: 357745
تعداد بازديد کنندگان سايت: 24026320 تعداد بازديد زيرپورتال: 404231 اين زيرپورتال امروز: 395 سایت در امروز: 12647 اين صفحه امروز: 347
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرج می باشد.