يكشنبه 28 مهر 1398   05:31:29

امكانات صفحه
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • تعيين صفحه پيش فرض مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
  • آمار بازدید
    تعداد بازدید از سایت: 22480001
    تعداد بازدید این صفحه: 310879
    در امروز: 8098

نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
1398/6/26 سه‌شنبهوحیدی تاکید کرد:
وحیدی تاکید کرد: حُسن خُلق و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان به بازارها، مهمترین رکن تکریم ارباب رجوع است
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج حُسن خُلق و برخورد مناسب غرفه داران و کارگران با مراجعه کنندگان به بازار روزها که عموم شهروندان را شامل می شود، را از مهمترین ارکان تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.





رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج حُسن خُلق و برخورد مناسب غرفه داران و کارگران با مراجعه کنندگان به بازار روزها که عموم شهروندان را شامل می شود، را از مهمترین ارکان تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، با حضور عباس زارع عضو شورای اسلامی شهر کرج، عباس وحیدی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، مصطفی ملک زاده قائم مقام سازمان، محراب سعادت معاون اجرایی و ساماندهی مشاغل سازمان، مسئولین حراست و بازرسی و جمعی از متصدیان غرف بازار روزهای کرج و فردیس تحت پوشش این سازمان، همایش دو روزه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع با تدریس استاد امید فدایی منش به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج و اداره آموزش شهرداری کرج، در سالن همایش باشگاه میلاد شهرداری کرج، برگزار شد.

عباس وحیدی، با بیان اینکه جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، یکی از اهداف اصلی هر سازمان و نهاد محسوب می شود، اظهار داشت: با توجه به اينکه يکي از هدف هاي اصلي هر سازمان، جلب رضايت مشتريان از طريق ارائه خدمات با کيفيت مطلوب می باشد، توجه به اصل مشتري مداري و جلب رضايت ارباب رجوع به عنوان يکي از جهت گيري هاي اصلي هر سازمان تلقي مي گردد.از اين رو طرح ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداري به عنوان يکي از برنامه هاي تحول اداري در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خروجي حاصل از کليه فعاليت هاي مشتری مداری و تکريم در نهايت منجر به افزايش رضايتمندي مراجعين و بهبود شاخص هاي اصلي سنجش کار آمدي بازارهای روز تحت پوشش سازمان از ديدگاه مراجعين می شود، اظهار داشت: امید است با برگزاری این کارگاههای آموزشی بتوانیم در جهت رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب از سوی غرفه داران و متصدیان غرف و کارگران آنان گامهای موثری را در شهر برداریم.



بيشتر
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 310879
تعداد بازديد کنندگان سايت: 22480001 تعداد بازديد زيرپورتال: 355806 اين زيرپورتال امروز: 367 سایت در امروز: 8098 اين صفحه امروز: 299
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرج می باشد.