يكشنبه 28 مهر 1398   04:19:17

امكانات صفحه
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • تعيين صفحه پيش فرض مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
  • آمار بازدید
    تعداد بازدید از سایت: 22478517
    تعداد بازدید این صفحه: 310814
    در امروز: 6614

نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
1398/6/25 دوشنبه
بزنی بیرانوند:تکریم ارباب ‏رجوع، یک ضرورت برای ادامه حیات و موفقیت برای سازمان‎ ها محسوب می شود
عضو و ناظر شورا در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، تکریم ارباب ‏رجوع را ضرورتی برای ادامه حیات و موفقیت برای سازمان‎ ها برشمرد.


 



عضو و ناظر شورا در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، تکریم ارباب ‏رجوع را ضرورتی برای ادامه حیات و موفقیت برای سازمان
ها برشمرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، فریده بزنی بیرانوند با حضور در همایش مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع که در سالن همایش باشگاه میلاد شهرداری کرج، که به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، برگزار شد با بیان اینکه جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، یکی از اهداف اصلی هر سازمان محسوب می شود، اظهار داشت:  تکریم ارباب ‏رجوع و ارائه خدمت به مراجعه کنندگان، یک ضرورت برای ادامه حیات و موفقیت برای سازمان ها محسوب می شود و از آنجا که بازارهای تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج نیز از این امر مستثنی نیستند می طلبد که با اربابان خود به بهترین نحو ممکن برخورد نمایند تا رضایت مشتریان را به منظور مراجعه مجدد افراد در بازارها را شاهد باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: ارباب رجوع به عنوان ارباب و ما به عنوان خدمتگزاران آنان محسوب می شویم و در واقع توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت ارباب رجوع به عنوان یکی از نقش های مهم هر ‏سازمان محسوب می شود، که در این خصوص ارائه خدمات به مشتری با کیفیتی مطلوب و منطبق با نیازها و خواستههای ‏مشتریان از مباحثی است که مورد توجه قرار ‏گرفته است.‏

این مسئول با اشاره به وجود فروشگاههای بزرگ در سطح شهر تصریح کرد: یکی از مزایایی که بازارهای تحت پوشش را نسبت به سایر فروشگاهها متمایز می کند مشتری مدار بودن و میزان رضایتمندی شهروندان از کیفیت خدمات ارائه ‏شده توسط سازمانها است و از طرفی به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم جهت ارائه خدمات مطلوب و ‏موثر به عموم همشهریان برخورد مناسب کارکنان و غرفه داران با مراجعه کنندگان است که این امر می تواند مشتریان را جلب بازار روزها نماید و محیط رقابتی را برای فروشگاههای بزرگ محدودتر نماید.

بزنی در پایان خطاب به غرفه داران و بهره برداران و کارگران غرف خاطر نشان کرد: امید است با برگزاری این همایشها بتوانید مسیر تکریم و جلب رضایت ‏ارباب رجوع را بیش از پیش مقدم شمرده و در راستای اهداف والای سازمان گامهای موثرتری را بردارید.
 


 







عكس از / محبوبه بابايي
روابط عمومي سازمان



بيشتر
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 310814
تعداد بازديد کنندگان سايت: 22478517 تعداد بازديد زيرپورتال: 355739 اين زيرپورتال امروز: 301 سایت در امروز: 6614 اين صفحه امروز: 234
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرج می باشد.